Øvrig motion

Fra september – april

har foreningen gymnastik, bordtennis samt badminton i Højby Hallerne
Onsdag kl. 10.00 – 11.00 Let gymnastik i Hal 2.
Onsdag kl. 19.30 – 11.00 Bordtennis i Multihal.
Onsdag kl. 08.30 – 10.00 Badminton i Hal 2.

Torsdag kl. 09.00 – 11.00 Tennis på anlægget ved Højby Skole i sommerhalv året

Fra maj – august
er der hver fredag kl. 09.00 – 12.00 udendørs petanque, kroket og vikingespil (kongespil) på grusbanen ved Højby Hallerne.

Gymnastik
Vi har gymnastik hver onsdag fra kl. 10.00 i hal 2. Seniortræning er med at til holde dig i fysisk form til dagligdagens gøremål, og du sænker risikoen for at falde og komme til skade i hverdagen. Vi ledes af Hanne Møller

Bordtennis
“Vi er et lille hold på 12 personer der spiller bordtennis hver onsdag fra kl. 9.00 i multihallen. Vi har 3 borde og hvis Du går med en lille bordtennis spiller i maven så mød op.
Det er ingen betingelse at du er god til det. Det er glæden, passionen, livsglæden og nem adgang til motion og træning. Samt ikke mindst træningsværdierne, fysisk, mentalt, krop&hjerne på én gang, læringen, konkurrencen & kampen. Vi lægger meget vægt på fællesskabet og social samhørighed, som er meget vigtige pejlemærker for os.
Vi spiller på et meget varieret niveau. Så har du lyst, så mød bare op i Multihallen på onsdag kl. 9.00.
Vi har bolde. Hvis du ikke har et bat til at starte med, finder vi en løsning herpå.
Det er Per Hansen der står for aktiviteten.
Tlf:. 24276208.
Mail Perdorte.hansen@gmail.com

Badminton
Vi spiller badminton hver onsdag fra kl. 8.30 i hal 2. Mød op så vi kan få nogle gode kampe.
Johs Videsen står som sædvanlig for træningen, ligesom han administrerer vores boldkasse.

Bowling
Vi spiller bowling i City Bowling, Rugårdsvej 46, Odense torsdag mellem kl. 12.00 og 13.00. Tilmelding skal ske til Jytte og Leif Pedersen, Bakkegårdslunden 15, tlf. 23 31 41 38 som står for aktiviteten, samt arrangerer samkørsel.
Pris pr. time kr. 32,00 + leje af sko

SVØMNING
Vi har et hold med motion/hyggesvømning hver fredag kl. 8.00 frem til 1. maj. Såfremt det har interesse, så henvend dig til Freddy Clausen, Hestehøjvej 114, 5260 Odense S tlf. 2030 4392 e-mail: f.klausen@youmail.dk.
Han står for aktiviteten og kan evt. arrangere samkørsel.