I Fælleshuset på Nørrelunden 70, Højby, 5260 Odense S er der aktiviteter hver mandag i sæsonen.
Om formiddagen
Er der åben i vores Mandagscafé fra kl. 10 – 12. Man kan købe kaffe/øl/vand og smørrebrød eller boller.

• Medlemmerne kan spille kort, bob og andre spil i Mandagscaféen.
  • I Mandagscaféén kan medlemmerne have socialt samvær, hvor man drøfter tidens aktuelle begivenheder m.m.

Om eftermiddagen

• Én gang om måneden kl. 12.30  afholder Foreningen Bankospil for sine medlemmer.
  • Hver anden måned kl. 12.00 arrangerer Foreningen Fællesspisning, hvor der serveres en buffet for deltagerne, og derefter får deltagerne en svingom til forskellige musikere. I pausen serveres kaffe med småkager.
  • I løbet af sæsonen bliver der 3 -4 gange på mandag eftermiddage afholdt foredrag om forskellige emner, som vil interessere medlemmerne.
  • Der bliver også afholdt demonstrationer af tøj, blomsterbinding og andre aktiviteter om eftermiddagen.
  • Hver anden måned kl. 13.00 har Foreningen Bogcafé, hvor nogle medlemmer drøfter en bestemt bog, som de alle har læst. Foreningen låner bøger (samme titel) på biblioteket. Bogcaféen arrangerer også ture i Biografen til film, der er optaget på baggrund af en bog, ligesom man i fællesskab kan se en DVD.
  • Der er også rent underholdende aktiviteter i Fælleshuset:
    Forskellige orkestre/ musikgrupper kommer og spiller op til fællessang.
    Quiz eftermiddage.
    Vi ser på billeder

PROGRAM FOR Mandagscaféen
Hver mandag formiddag fra kl. 10.00 – 12.00 er der i Fælleshuset Højbylund, Nørrelunden 70, åbent hus, med ”Mandagscafe” socialt samvær og kortspil. Vi har endvidere fået mulighed for at tilbyde hjælp til div. PC problemer.

Forbehold for ændringer p.g.a covid 19

Mandag den 2. august
GENERALFORSAMLING
Se dagsorden under Medlemsinfo/Generalforsamling

Mandag den 9. august kl. 12.30-16.00
BANKO

Mandag den 16. august kl. 13.00-16.00

BOGCAFE

Mandag den 23. august kl. 13.00-16.00

UNDERHOLDNING
Flemming Baade: Underholder med Kim Larsen TEMA.
En eftermiddag med musik af Kim Larsen og Gasolin samt et foredrag om Kim Larsens liv. med fællessange i 1,5 time udelukkende med musik af Kim Larsen og Gasolin.
Pris for underholdning, kaffe og kage kr. 40,00. Tilmelding senest d. 16. august i mandagscafeen.

Mandag den 30. august kl. 12.00-16.00
FÆLLESSPISNING
En frokostbuffet vil være på bordet, uden musik.
Pris for mad, og kaffe kr. 70,00. Bindende tilmelding senest den 23. august i mandagscafeen.

Mandag den 6. september kl. 12.30-16.00
BANKO

Mandag den 13. september kl. 13.00-16.00
FOREDRAG
Pia Lindegaard Nielsen studerer etnologi og er en meget dygtig formidler. Hun formår at gøre historien meget levende, og tegner et fint portræt af Dagmar Overby og samtidens samfund. Den grumme fortælling foldes ud i ly af spørgsmålene, om de bestialske mord skete på grund af sygdom, ondskab eller social nød? Hvor var fædrene og
hvor var samfundet?
Pris for underholdning, kaffe og kage kr. 40,00. Tilmelding senest d. 6. september i mandagscafeen.

Mandag den 20. september kl. 13.00-16.00
UNDERHOLDNING
Pastor Olsen’s Kvartet er godt i gang med koncerter igen . De har lovet en solid gang musik med guitarer, bas, trommer og skønsang.
Med alle de kendte sange, som Alle sømænd er glade for piger, Venner kom og se og Susan Himmelblå.
Pris for underholdning, kaffe og kage kr. 40,00. Tilmelding i mandagscafeen senest mandag den 12. september.

Mandag den 27. september kl. 17.00—22.30
HØSTFEST (forsamlingshuset)
Conrad vil lave en fin buffet med forskellige stege samt en dessert, og når den er fortæret, vil XXXXXX spille op til dans. Pris for hele herligheden vil blive kr. 150,00. Bindende tilmelding i mandagscafeen senest den 20. september.

Husk: Mundbind og Coronapas